Katsaus 1989 / 4

Katsauksen numero 4 vuodelta 1989.

Lataa PDF:

Katsaus 4 / 1989

Kuvaus

Kirjoittaja Asta Haapalainen, Erkki Lähde, Erkki Pirtola, Hans Liljeström, Ilkka Niiniluoto, Jukka Husu, Kari E. Turunen, Matti Hyryläinen, Päivi Huuhtanen, Veikko Porra
Artikkeli Ihminen teknologian yhteiskunnassa, Kaupankäyntiä mikroelektroniikalla ja informaatiolla, Kommentteja Niiniluodolle, Koomillisuus ja huumori ajattelussa, Le 14 juillet a Paris, Mihin olemme menossa?, Mitä on taide – mikä on taidekoulu?, Onko kirkossa tilaa mystiikalle?, Risteilevät arvostukset, Vart är människan på väg – tekniskt, psykologiskt, andligt?
Vuosiluku v. 1989
Numero 1989 / 4

Kirjoittaja

Artikkeli

Vuosiluku

v. 1989

Numero

1989 / 4

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Katsaus 1989 / 4”