Katsaus 1973 / 5

Katsauksen numero 5 vuodelta 1973.

Lataa PDF:

Katsaus 5 / 1973

Kuvaus

Kirjoittaja Jaakko Okker Aleksandrovits, Markku Graae, Pentti Malaska, Raimo Lindroos, Raimo Ruottu, S. Stojanovic, Tapio Kanninen
Artikkeli Akupunktio, piikki länsimaisen lääketieteen lihassa, Dialektinen ihminen, Kasvutaloudesta tasapainotalouteen, Kone on ajatuksen ruumis, Stalinistinen puolueuskollisuus ja kommunismin omanarvontunto, Tasapainotalouden saavuttamisen strategia, Vapaan toiminnan metodiikka, Vapautetaanko ihmisiä?
Vuosiluku v. 1973
Numero 1973 / 5

Kirjoittaja

Artikkeli

Vuosiluku

v. 1973

1973 / 5

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Katsaus 1973 / 5”