Katsaus 1988 / 1

Katsauksen numero 1 vuodelta 1988.

Lataa PDF:

Katsaus 1 / 1988

Kuvaus

Kirjoittaja Erkki Lähde, Hannele Rikkinen, Jukka Somerharju, Kari E. Turunen, Klaus Rahikainen, Liisa Kiesiläinen, Pertti Simula, Reijo Wilenius, Seppo Häyrynen
Artikkeli Ajatus – leikki, Hyvä ja paha luonnon tutkimuksessa, Ihmiskuvasta ja sen merkityksestä elämän laadulle, Mihin maailma menee?, Päiväkodinjohtajien koulutuskokeilu, Peruskoulun oppimateriaali on irrallista, Puhujan ja kirjoittajan etiikasta, puhuu metsien puolesta, Rikkooko peruskoulun oppimateriaali maailmankuvaa?, Ymmärtämistä ja hoitamista vai keskinäistä keskustelua ja rohkaisemista?
Vuosiluku v. 1988
Numero 1988 / 1

Kirjoittaja

Artikkeli

Vuosiluku

v. 1988

Numero

1988 / 1

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Katsaus 1988 / 1”